maanantai 11. toukokuuta 2009

Fakta om Bosse..

Här kommer lite info om hur läget ligger;

10.2 kg, dålig matlust..

1 tand tappad..(väntar på mer..gärna fort..)

HAR ätit 1 humla..(bzzzz..) 

                1 hakspätt..(död..)

Väntar med stort intresse hur de kommer ut??? Bosse är värst att söka allt ruttet och äckligt utifrån!! Hakspätten hadde troligtvis flygit mot fönstret och dimma av. Gourme tyckte Bosse, trå inte att han gav den bårt. Jag försökte muta och byta mot godis eller leksak, haha. När jag kom närmare så glufsade han hela fågeln in, fy attan. Hittade skelettet och lite fjädrar senare ute så tydligen var det lite hårdsmält.. Maskkur blir det nog efetr de här kalaset!!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jag tycker inte det verkar som om Bosse har dålig matlust. Hahahaha.
Vilka fina bilder.
Jag är så nyfiken om Bosse o Bandit är lika. Dom var ganska lika som babysar.
Basta är rätt så jobbig just nu=tuggar på ALLT- MEN jättego.

Anonyymi kirjoitti...

Mums, vilket mellanmål Bosse fick! ;) Haha, varför tycker de att äckliga saker är så spännande och goda?
Här väntar vi också på att tänderna ska trilla ut. Bandit har ett par som är lösa, och det har kommit upp ett par nya i överkäken.
Vilka fina bilder du har lagt in. Eppu är verkligen en stor och ståtlig kille och Bosse är en riktig snygging.
Jag tycker att Bandit och Bosse är rätt lika vad jag kan se av bilderna.
Kramar från oss!
/Stefan, Helena och Bandit
www.lagerholm.org